Koks TDC elektroninės atsarginių dalių parduotuvės darbo laikas?

Užsakyti prekes galite I - VII visą parą. Užsisakę prekes gausite el. pranešimą apie tolimesnę užsakymo eigą. Į visus klausimus, susijusius su atsarginių dalių užsakymu, atsakys atsarginių dalių vadybininkas el.paštu irlida@tdc.lt arba telefonu +370 647 47554

Ar prekių kainos nurodytos su PVM?

Taip, prekių kainos pateiktos su PVM.

Ar prekes gali įsigyti įmonė? Ar išrašote sąskaitas faktūras?

Taip, sąskaita bus atsiųsta nurodytu elektroniniu paštu.

Koks jūsų darbo laikas?

Dirbame pirmadieniais - penktadienias 8:00-17:00 val. 

Ar norimas prekes galima apžiūrėti parduotuvėje?

Taip, prekes galite apžiūrėti atvykę į UAB IRLIDA parduotuvę įsikūrusią Sodo g. 24, Šiauliai. Konsultantai mielai pademonstruos ir padės išsirinkti Jums tinkamiausią techniką.

Ar galiu padaryti užsakymą telefonu?

Taip. Skambinkite: +370 647 47554

Ar galimas prekių pristatymas į mažesnius miestus ir miestelius?

Taip.

Kaip galima atsiskaityti už prekes? 

Grynaisiais pinigais, mokėjimo kortele, bankiniu pavedimu, išsimokėtinai.

Meniu